zaterdag 7 juli 2012

Zelfmaken: Display bakje uit theedoosje

 De prachtige theedoosjes van Higher Living trokken me direct aan bij De Tuinen.
Natuurlijk kon ik niet kiezen en omdat ze toch in de aanbieding zijn heb ik direct een paar smaken gekocht om te proberen.
Er zijn lekker veel varianten voor mij als gemberthee liefhebber, maar ook als je niet van gember houdt heb je genoeg keuze.

De mooie doosjes blijken ook een leuke print aan de binnenzijde te hebben. Geinig, maar eigenlijk overbodig. Het is wel een uitdaging om de doosjes te hergebruiken.

Met 4 nietjes, een stukje lint en 4 knopen heb ik een mooi kaarten display bakje gemaakt.
  


2 opmerkingen:

  1. Haai,

    Wat een inspirerende blog heb jij meid!
    Via "alles over knutselen " kwam ik bij iou terecht, en meteen volger geworden. Ga zo door. Liefs * Haakjuffie *

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen