zaterdag 31 januari 2015

Verder in alleen Engels

Hallo lieve volgers,
2014 is een enerverend jaar geweest, waarin het mij niet gelukt is om jullie via de blog van op de hoogte te houden.

We hebben het Etsy Leiden team nieuw leven ingeblazen:
https://www.facebook.com/EtsyShopsLeiden

Ik heb samen met andere Etsy-winkeliers meegedaan aan de pop-up Even|Open en Leidse Stijl in het voormalig pand van de Slegte in de Breestraat.

En aan het einde van het jaar het droeve moment om de dag voor kerst afscheid van onze Charlie te moeten nemen.




Zoveel te vertellen en misschien daardoor lukte het mij niet om wekelijks een blogje te schrijven.
Nu helpt het ook niet dat ik de ambitie had om in zowel het Nederlands als het Engels te bloggen.

De keuze voor 1 taal moest vallen. En het is dan toch Engels geworden wegens mijn internationale webshops.

Voortaan ga ik dus alleen verder op mijn engelstalige blog:
http://miss-minoes.blogspot.nl/


Veel liefs & see you on the other blog,

=^x^=
Ama

1 opmerking: