vrijdag 11 juni 2010

De coolste kraam zaterdag op de Kofferbak/snuffelmarkt in Leiden.

Morgen, zaterdag 12 juni sta ik met een vriendin op de Leidse Snuffelmarkt bij de Groenoordhallen in Leiden. De markt duurt het hele weekend, maar wij staan er alleen op zaterdag. Het is een openlucht kofferbak-/snuffelmarkt, maar het weer lijkt ons gunstig gezind.

Geïnspirereerd door het boek Opgeruimd! heb ik ruim een kubieke meter spullen in huis gevonden die bestaat uit ongebruikte miskopen (wie koopt er nou schoenen via het internet? Ik dus.) en andere overbodig geworden artikelen.

Een klein glimpsje van wat ik zoal mee zal nemen in de volgende 2 foto's.
(Echt , ik was verliefd op die schoenen, maar de Chinese interpretatie van de US matentabel maakt ze minstens 2 maten te klein.)


Mijn (nog coolere) vriendin heeft o.a. een Frankenstein beeld en veel rock gerelateerde artikelen en cd's.

Waar: Leiden, naast de Groenoordhallen (Willem de Zwijgerlaan 2)
Wanneer: Zaterdag 12 juni van 08.30 tot 16.30 uur
Toegang: €2,50 per persoon
Op loopafstand van het station / parkeren gratis
Wat moet je doen? KOMEN!

Tot zaterdag!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten