maandag 2 april 2012

Etsy Showroom - Echt Waar Bazaar

Geweldig weekend gehad bij de "Echt Waar Bazaar", een markt voor makers en ontwerpers die regelmatig wordt gehouden in In De Ruimte (Utrecht).

Deze editie was gewijd aan Nederlandse Etsy winkeltjes.
Etsy is Amerikaanse website, of meer nog "community", waar je handgemaakte of vintage kunst, kleding, accessoires, meubels etcetera, kan kopen.
Aanmelden is gratis. De meeste winkels accepteren betaling via PayPal, en bij steeds meer Nederlandse winkeltjes kan je ook in Euros betalen via bank overschrijving.
Naast het aanmelden als koper, kan je je ook registreren als Etsy verkoper en je eigen webwinkel beginnen.


         Zsuzsanna


Afgelopen weekend was er in Utrecht de eerste Etsy Showroom. Met slechts 30 kramen kwam hier nog maar een klein gedeelte van al het  Nederlandse (ontwerp) talent op Etsy aan bod. Dus ik vond het te gek dat ik hier met Miss Minoes aan deel kon nemen.
Aangezien we een vroege start hadden op zaterdag was het fijn om in het gezelschap van Tarah van KittyDarknessDesigns de trein vanuit Leiden te nemen.

Ik heb zoveel mensen gesproken dit weekend, sommige van de pers (vooral bloggers, ben beniewd naar hun blogs!).
Het was ook heel leuk om deelnemers aan de Etsy Startersdag te ontmoeten op zaterdag, veel van hun zijn nog maar bezig met de eerste stappen in het opzetten van een winkel. Het is fantastisch hoeveel interessante mensen ik heb ontmoet dit weekend.

Etsy verkopers zijn ook Etsy kopers, en ik ben daar geen uitzondering op. =^x^=

Dit zijn mijn aanwinsten van de zondag: superzacht handsgesponnen merino wol van Wool Wench, een schattige katten broche van Broesj en een hartvormige stempel in breipatroon en kaarten van De Krantenkapper:


Geen opmerkingen:

Een reactie posten