zondag 2 december 2012

Zondagse inspiratie: VLLA Amsterdam

In Amsterdam vlakbij Metrostation Postjesweg (lijn 50) is een plek waar creatieven kunnen maken, koken, optreden, uitdragen, verkopen, zijn...

Het heet VLLA en ik ben er vorige maand geweest bij een mini markt die ze organiseerden. Er waren zo'n 10 kraampjes met vintage verkopers en opkomende ontwerpers. Als je zou willen, kon je er zelfs gelijk je haar laten knippen.

Een van de verkopers was Rosa Rosas, met fantastische vintage glamour uit haar Amsterdamse winkeltje.
Van de jonge ontwerpers was ik erg onder de indruk van de cameos van Etsy seller MCODE. Ik heb er geen foto van, maar kijk vooral zelf even in hun Etsy shop!

Het was een lekkere relaxte zondagmiddag sfeer, maar ik moest helaas al weer weg voor de optredens begonnen. Ik houd mezelf in ieder geval op de hoogte van de VLLA agenda voor toekomstige activiteiten.

(Kijk eens die waanzinnige fietsen lampenkap boven de bar!) 

1 opmerking:

  1. Bedankt voor informatie. Ik was lang op zoek naar vintage fairs in NL.

    BeantwoordenVerwijderen