zaterdag 5 januari 2013

Geometrisch mandje: Adonde Ico van Babongo

Kijk, dat was nu een Share & Like op facebook waar ik graag aan meedeed:
De mogelijkheid om een Adondo Ico geometrisch opberg mandje te winnen, gemaakt van gerecycled karton, bij Babongo op facebook .

En zowaar, ik heb er één gewonnen! :)

Het mandje werd gisteren per post bezorgd als flatpack.
Zie je dat  gave inpakpapier op de foto? Dat is van Wrap magazine (ook verkrijgbaar bij Babongo): een tijdschrift waarvan de illustraties gebruikt kunnen worden als poster of inpakpapier.

Vandaag had ik de tijd om mijn mandje in elkaar te zetten. Ik heb gekozen voor de licht blauwgroene/turkooise variant, maar hij is er ook in donkerblauw, geel en oranje.

De instructies zijn heel eenvoudig en duidelijk, en het resultaat is een heel mooi opbergmandje (Ik ben gek op opbergmiddelen!) voor al die losse dingetjes die op m'n werkblad lagen rond te slingeren.


Leuk, hè: die retro, maar tegelijkertijd juist moderne uitstraling.
Als je er zelf een wilt bestellen, ga dan naar de online shop van Babongo.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten