dinsdag 24 juli 2012

Etsy Labs / 101 Woonideeen / De illustratoren

Leuk! Weer zo'n succesvolle Etsy Lab, deze keer in samenwerking met 101 Woonideeen.
De Etsy Lab vond plaats in In De Ruimte in Utrecht.

Er waren diverse workshops met als thema illustraties.
Leuk om te zien wat iedereen maakte. Het was gezellig, maar vooral werd er geconcentreerd gewerkt.
En er was natuurlijk tijd om even langs de andere tafels te lopen, om te zien wat anderen aan het maken waren!



Ik had me ingeschreven voor de workshop "Recepten tekenen" bij GeekDeChique.
Mijn succes recept voor Ama's Mighty Machtige Goji Berry Cake heb ik onlangs aangepast door boter en suiker, te vervangen door kokosolie en kokosbloesempoedersuiker. Een mooie gelegenheid voor een getekend recept!
 

En ik had natuurlijk ook een tulbandcake mee, om te proeven....


Geen opmerkingen:

Een reactie posten