dinsdag 14 augustus 2012

Dawanda Design Market / Amsterdam

Zondag 12 augustus was de Designmarket van DaWanda neergestreken in het Meininger hotel in Amsterdam.

Vier verdiepingen waren volgeboekt voor Dawanda designers uit heel Europa. Ieder kon zijn eigen kamer inrichten als boutique.
 Ik ben er als bezoekster geweest om andere DaWanda-ers te ontmoeten. Omdat het wegens het mooie weer behoorlijk rustig was, had ik het geluk elk winkeltje op m'n gemak kunnen bezoeken en ideeën kunnen uitwisselen. Dit ging in vele talen want de markt was zeer internationaal.

Sommige waren wel met wat kleine kamers bedeeld. Al wist Tizzalicious haar boxroom wel tot een roze paradijsje om te toveren en had Funnyture nog zelfs 2 kastjes erin weten te slepen. :)

Hier een foto collage voor een impressie.

Ik heb zoveel mooie ontwerpen gezien. Ik zal er nog zeker in mijn blog op terugkomen in de komende weken.

(*Zelf heb ik trouwens ook een MissMinoes-winkel op DaWanda.)


 Kleurig handwerk & vintage: Studio Soil
Super neon breister: Die Elster
Kastjes en lampjes van: Funnyture
Werk gaat door voor Tigapigs
 Katten kaart en ander papierwaar van Little Print Store
Oilcloth bags tiny & big: FREAKZBerlin
Het Ministerie van Unieke Zaken hergebruikt met prachtige resultaten

Pitten & zaden kralen van stichting Favela
Shawls & smurfen bij Ein Löffel voll Zucker
 Retro lampjes van Diversitijd
Detail van vilthandwerk van Mijnes

Lunch & messenger bags van Semper
Wolkenkussens van MadeByMo
De roze boxroom van Tizzalicious
Glenn&Glaesener gebruikte alleen de badkamer
Stempeltjes van Stadtwald
Mooie grote tassen van Casa-Varia
& de DaWanda -tas.

2 opmerkingen: