maandag 5 augustus 2013

Hoe draag je je Dolly Bow Draad Haarband?

In mijn vernieuwde Etsy winkel AllFairness (voorheen BonnetsByMissMinoes) heb ik een heel leuk nieuw product toegevoegd: Draad Haarbanden (Wire Headbands).

Deze haarbanden zijn al erg populair in de VS en Groot-Brittanië. Ze combineren heel leuk met de trendy jaren 40 / 50 retro mode van het moment.

De haarbanden die ik verkoop zijn door mij handgemaakt van ofwel GOTS biologisch katoen, ofwel vintage stoffen uit de jaren 60/70/80.

Het leuke van deze haarband is dat je hem heel gemakkelijk op kan zetten en op diverse manieren kan dragen.

Ik heb een YouTube video gemaakt met de verschillende styling opties.

Het geluid is wel zacht, want ik heb met m'n compact camera gefilmd. Dus je zal het volume naar 11 moeten opendraaien.

Mijn eerste instructie filmpje...
(Voor de Big Bang Theory liefhebbers: ik moest wel even aan Sheldon en Amy's vlaggen video denken.) ;-)




Bunny Twist
 
Haarband

Strikje

Tulband


Festival



Geen opmerkingen:

Een reactie posten